Netro Spark

Juan Manuel Fernandez de Sosa
更新時間 2024-06-22 20:24:29 UTC
話題: 故障排除

He instalado mi nuevo Netro Spark. En modo smart produce demasiados riegos en una determinada zona de forma muy constante, y con demasiado tiempo. No me parece nada lógico. Quiero dejar eliminado el modo smart y programar personalmente el riego. Consigo programar un riego de las cuatro zonas que utilizo en un determinado horario de la mañana, pero cuando voy a añadir un segundo riego diario por la noche me da un mensaje "ERROR: Program cannot cross a day".

¿Significa esto que solo puedo programar un riego al día? Muy extraño, mi anterior programador permitía tantos riegos diarios como quisiera simplemente indicando las horas.

Por favor, una solución, porque si solo se puede programar un riego al día no me soluciona nada este dispositivo.

Gracias.

瀏覽: 107    關注: 0   

1 回覆    點擊回覆以查看完整回覆和評論。


liyi
更新時間 2024-06-24 07:42:49 UTC

Dear customer,

1. The Smart Zone feature creates a watering schedule by considering factors like weather, soil moisture, and sunlight. As the soil becomes more moist, the schedule gradually reduces watering. If you think that too much watering is causing higher costs, you can turn off the Smart Zone feature in Settings -> Zones -> Zone Name. You can also choose the water-saving mode (ECO) and adjust the boost factor multiplier to reduce watering.


2. We do not support watering programs that extend across days. For example, a program starting at 23:45 must ensure that the total watering duration for all zones does not exceed 15 minutes. Going beyond 15 minutes would cross into the next day.

3. There is no limit to the number of programs you can configure in a day as long as their start and end times do not conflict.


Thanks,

Netro Support